Sunday 24 July 2016

TESTIMONI KHAYR: SEDAP!!!

TESTIMONI PELANGGAN YANG TELAH MENCUBA PRODUK KHAYR - MAKANAN SEJUK BEKU YANG SIHAT

Ramai tak percaya produk makanan sejuk beku yang tanpa pengawet, tanpa MSG, tanpa pewarna tiruan, tanpa lemak dan tanpa kulit atau tulang boleh jadi sedap..sedap sampai repeat order berkali-kali..dah tak pilih produk lain..

Asal tekak rasa nak makan buger daging, ingat Khayr..rasa nak makan spaghetti/meat ball, ingat Khayr..nak buat roti ala2 foldover McD, guna patty daging ayam Khayr..bila nak hidangkan sosej kat anak-anak, pilih sosej Khayr..

Kekuatan utama produk Khayr adalah
DAGING AYAM/DAGING TULEN (LEAN MEAT) DAN LEMBUT

Produk Khayr takde campur sisa2 bahagian haiwan lain ye..lemak, kulit, tulang TAK CAMPUR..ISI AYAM/DAGING SEMATA-MATA..

Pernah tak beli produk di pasaran biasa, tengah makan buger daging lembu tetiba tergigit benda kenyal2, keras2???sekali tengok rupa-rupanya itu tulang dan lemak lembu..eeeee..

Sosej Khayr special kerana sarung sosej (casing) diperbuat daripada selulos BUAH ANGGUR..sarung ini hanya berfungi untuk membentuk sosej sahaja dan akan terkupas semasa digoreng/grill/rebus..siap masak, anda makan daging ayam sahaja..bukan dengan casing sekali..

Itu yang jadi lembut tu..berbanding dengan produk sosej biasa di pasaran, menggunakan plastik (plastik yang boleh dimakan) atau menggunakan usus haiwan..

PILIHAN DITANGAN ANDA!!!PILIH LAH YANG TERBAIK

Jom lihat apa kata pelanggan:









HARGA:  RM15.00/SEBUNGKUS UNTUK SEMUA PRODUK SOSEJ DAN DAGING BUGER

HUBUNGI: 010-5136306


No comments:

Post a Comment