Sunday 12 May 2013

Power Start Seminar by TLC


Bertempat di Dynasty Hotel KL, berlangsungnya Seminar Power Start selama 2 hari dari 11-12 Mei 2013 yang dianjurkan oleh kumpulan Top Leaders Circle (TLC).

Seminar ini bertujuan untuk memberi pendedahan, ilmu dan bimbingan kepada ahli-ahli TLC yang masih baru menceburkan diri dalam 'The Millionaires Project'.

Selama 2 hari, kami diajar dengan pelbagai ilmu tentang killer product seperti Premium Beautiful dan Biozone, bagaimana menggunakan social media dengan efektif bagi tujuan mempromosi produk, cara-cara business sharing dengan beretika dan berkesan, kenali potensi diri serta diberi motivasi untuk fokus kepada matlamat dan cita-cita.

Speakers pada hari itu bukan calang-calang orang yang hadir.  Multimillionaire CDM Azlan Deraman dan CDM Salha Zain turut bersama turun padang bagi mencurahkan ilmu kepada semua rakan kongsi.  Untuk memastikan 'The Millionaire Project' menjadi kenyataan.

Multimillionaire CDM Azlan Deraman a.k.a Abg Lan..such a humble person and kind. 
CDM Salha Zain - BUKTI kejayaan
Dari kiri:CDM Al-Fath, Multimillionaire CDM Azlan Deraman, CDM Salha Zain, myself dan sideline Huda

Telah banyak business yang saya cuba, pelbagai MLM telah saya ikuti, business ini adalah yang PALING terbaik setakat ini.  Saya belum jumpa yang setanding denganya.  Selain daripada produk yang berkualiti dan peluang menjana pendapatan sehingga 5 angka sebulan, latihan juga diberikan.  Kerjasama dalam kumpulan yang kuat, saling bantu membantu menjadikan perniagaan ini mudah dilaksanakan.

Sesiapa yang masih memberikan 1001 alasan, anda sememangnya menolak rezeki.

Tetapi, bagi mereka yang hendak mengubah hidup 360 darjah, ingin melastik ke bintang bersama Multimillionaire CDM Azlan Deraman, ingin menjadikan ikon SOHOBIZ CDM Salha sebagai mentor, ingin mencapai kebebasan masa dan wang???

Hubungi saya sekarang!!!
Zura
010-5136306



Mereka telah berjaya, kita juga boleh berjaya!!!

No comments:

Post a Comment