Sunday 8 January 2012

14 November 2011

Saya dan suami dapat berita gembira

Kami akan memperoleh cahaya mata kedua

tetapi

berlaku pendarahan pada keesokan harinya

saya meneruskan aktiviti seperti biasa dengan beranggapan 'tiada rezeki'

langkah terus panjang sehingga ke Bertam, Pulau Pinang untuk bermesyuarat pada 19 November 2011

rasa tidak sedap hati membuatkan saya membuat pemeriksaan di Kepala Batas, Pulau Pinang - tanpa menunggu sehingga pulang ke Putrajaya


Ya Allah, terkejutnya saya bahawa si kecil memang ada.  Doktor mengesahkan kembar kepada kandungan telah gugur dan hanya satu fetus masih sempurna

Doktor memberi amaran kepada saya, sekiranya pendarahan masih berterusan, ada kemungkinan saya akan kehilangan yang satu ini juga

pendarahan berterusan

Sehingga 4 Januari 2012, doktor di Hospital Putrajaya mengesahkan saya telah kehilangan kedua-duanya

Sedih, teramat sedih. namun saya pasrah dan redha dengan ketentuan Ilahi

6 Januari 2012, saya selamat menjalani pembedahan cuci rahim

Saya dibenarkan pulang pada hari yang sama

Bermula lah hari berpantang saya bersama PREMIUM BEAUTIFUL

akibat pendarahan yang agak banyak, saya hanya memakai waist nipper

2 hari. hanya 2 hari. semua saki baki ketulan darah keluar dengan sempurna

hari ini 8 Januari 2012

darah semakin kering

sukar digambarkan dengan kata-kata

betapa magiknya korset ini

free trial selama 30 minit

dan rasakan sendiri kehebatanya

call
zura 010-5136306

No comments:

Post a Comment