Monday 14 November 2011

SAYA YANG TERBAIK :)

Tengok tajuk entry kali nih macam masuk lif tekan button sndri kan..masuk bakul bocor pun yer..ehehe..


Tapi bukan ke itu yang kita lakukan selama ini?

Bila kita kat sekolah/universiti, kita akan berusaha untuk tunjuk kat mak abah, kawan2 dan cikgu/lecturer bahawa kita yang terbaik dlm kelas?

Bila kita nak kawin pun kita pakai lawa2/kacak2, sopan santun untuk tunjuk yang terbaik kat boipren/tunang/bakal suami bahawa kita lah yg terbaik sebagai pasangan hidup?

Even dalam family pun kita cuba impress dan usaha untuk tunjuk kita adalah family member yg berjaya lam hidup.  betulkan?

Jadi, apa lah salahnyer kalu saya beritahu anda saya adalah LEADER yg terbaik dalam business nih dan anda akan menyesal jika bukan saya jd pilihan..

Bersama saya untuk maju dalam perniagaan ini bukan setakat janji dengan air liur..saya buktikan dengan membekalkan kepada anda business kit yang mengandungi:

1)  Contoh perjanjian jual beli Premium Beautiful(PB) bagi pembeli yang ingin membeli secara hutang
2)  Carta saiz ukuran PB
3)  Business presentation (softcopy)
4)marketing plan, strategi plan dan lain-lain untuk memudahkan anda memulakan perniagaan.

Selain daripada itu juga

anda akan menerima

seutas jam tangan sebagai penghargaan drpd sy
Gambar sekadar hiasan.  tetapi worth RM150 - RM200..itu sudah pasti

Berminat untuk bersama-sama saya dalam mengejar impian?

call 019-6632807 untuk temujanji

pada bila-bila masa dan tempat

No comments:

Post a Comment