Wednesday 23 November 2011

FAQ - PREMIUM BEAUTIFUL (PB)

Berapa harga 1 set PB?
Harga jualan yang ditetapkan oleh syarikat (Hi-O) adalah seperti berikut:
Saiz besar: RM2,600.00
Saiz kecil:  RM2,300.00

Walau bagaimanapun, saya mempunyai beberapa pakej harga yang menarik untuk pembeli.  Untuk mengetahui pakej-pakej yang disediakan, hubungi saya di talian 019-6632807 atau emel zura0783@yahoo.com.

Bagaimana cara untuk membeli PB?
Terdapat 3 cara pembelian.
1)  Secara tunai - Harga lebih murah + free gift
2)  Hutang - Harga mengikut pakej + free gift (tertakluk kpd pakej) + bayaran bulanan yg fleksible
3) Kad kredit - Harga lebih murah + free gift

Apa yang perlu dilakukan sekiranya PB rosak?
Pulangkan semula kepada saya untuk diperbaiki.  Pembaikan biasanya mengambil masa selama 3 minggu.

Bagaimana saya hendak tahu bahawa saiz yang diberikan kepada saya adalah sesuai?
Korset hendaklah dipakai selesa bukan dipakai KETAT atau LONGGAR.  Korset yang ketat akan mendatangkan kesan hitam/lebam pada kulit dan menyukarkan anda bernafas/bergerak manakala korset yang longgar akan mengakibatkan kulit melecet.

Bagaimana hendak menjaga PB?
1)  Jangan jemur bawah matahari
2)  Jangan lipat/pintal/perah
3)  Basuh dgn sabun rendah alkali (disarankan utk membasuh dengan PB Wash)
4)  Jangan gosok

No comments:

Post a Comment