Monday 12 September 2011

PERUT GELEBEH HILANG!!!

3 bulan lepas, sebelum pakai Premium Beautiful, memang susah nak sembunyikan perut yang mengelebeh..dari jauh org tengok macam mengandung 3 bulan..

walaupun pakai jeans dan baju hitam..

berbaju kurung pun masih jelas kelihatan..





TAPI lepas pakai Premium Beautiful
selama 3 bulan...



cuba lah cari perut gelebeh saya..jumpa tak? :)
itu adalah saya SEKARANG!saya di dalam gambar tidak memakai PB..kalau pakai? :)


Gambar tidak diedit atau super impose dan sebagainyer sbb sy takde perisian dan tak reti pun nak edit :)


teringin untuk menjadi seperti saya?tanpa perut mengelebeh/buncit?mempunyai bentuk badan yang menawan?

call sy 019-6632807..

saya sedia membantu anda!

jangan berlengah lagi..semakin anda mencipta alasan, semakin jauh anda ketinggalan..

No comments:

Post a Comment